Utolsó kommentek

Voltak azért jó bulik is... MÜA-s csapatdicséret

2008.10.14. 12:57 | Xinaf | 7 komment

Azért nem minden összejövetel végződik ilyen szomorúan ezzel a társasággal, mint a legutóbbi.
Csillától megkaptam az egyik Telkes bulin készült képet, ami megindította bennem a nosztalgiát!
Vegyük csak példának Életem legjobb buliját, vagy a Nyárbúcsuztató partyt!
A legszebb élményeim hozzájuk kötnek. Ezzel senkit sem akarok megbántani, hiszen más társaságokkal is remekül szórakoztam. De összességében eddig a volt MÜA-s osztályom, az elitcsapat viszi a pálmát. Ők azok, akik mindig utánam nyúlnak, amikor már nagyon magam alatt vagyok. Most is, mikor sikerült nagyon magam alá innom magam, és a pofám is ég mint a tűz, már megnyugtattak, hogy elöttük nem kell szégyenkeznem!
Csilla után, akiket még nem említettem, de ennek a bandának szerves részét képezik:
Daróczi elvtárs, Najiva, Hilts, Démon, Ottó, és Eszes Úr. (Teljes nevet nem írok!)
Ők azok, akik még mindig osztálytársak, és még mindig közéjük tartozom! Ők a bulizós réteg, akik mellet egyszerűen nem lehet szomorúnak lenni. Ott nincs dühöngés, nincs utálkozás, csak szórakozás van. Nincsenek világmegváltó gondolatok, nincs púder.
Akiket itt és most nem említettem meg (Szókratészes osztálytársak, Alister, Albin-san, Morelight cimbora, stb), azokhoz szólok: majd egyszer írok rólatok is.
Ez az írás ilyen kis rövidke lett. A már fent említett kép miatt született, amit ezennek közlök is: Xinaf a tábortűznél üldögél, a Telken

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr5713296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Najiva 2008.10.14. 16:15:01

Köszönjük Xinaf!!!!:)

Csilla 2008.10.14. 18:08:18

És ez pontosan így van! :P

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.10.14. 20:41:49

Bálint, kis híján megkönnyeztem eme írásodat:)
Remélem kis kompániánk még igen hosszú ideig megmarad. És köszönet a kedves szavakért!

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.10.14. 23:08:31

"Akiket itt és most nem említettem meg (Szókratészes osztálytársak, Alister, Albin-san, Morelight cimbora, stb), azokhoz szólok: majd egyszer írok rólatok is."
Talán említettem már, de nem tudom megállni: az lesz csak a cifra írás... :D :D :D

Lázas bogos moly 2008.10.15. 13:34:52

a tegnap estéről inkább ne írj....

Najiva 2008.10.15. 18:36:23

Kedves Alister!
Kezdek igazán kiváncsi,h miért is lesz Rólatok annyira cifra az az írás...???

Démon 2008.10.16. 21:18:15

Milyen megható :)
süti beállítások módosítása