Utolsó kommentek

Nem vagyok gyertyatartó

2009.06.19. 11:27 | Xinaf | 14 komment

Sokan jelezték nekem, hogy az animeconról írt bejegyzésem fagyasztja a gépüket. Elhatároztam, hogy annyi bejegyzést (szám szerint 3 dabaot) kell írjak igen hamar, hogy ez a bizonyos írás eltünjön a kezdőoldalról, így visszanyerhessem gyengéb géppel mbíró olvasóimat is:)
De kis bevezetőm után jöjjön az írásom valódi tartalma:

Úgy határoztam, mostantól igyekszem kerülni az olyan programokat, ahol csak szerelmes pár(ok) és Xinaf van jelen. Nem, ez most nem féltékenység, hanem egyszerüen kényelmetlenül érzem magam ilyen közegben.
Nekem is volt barátnőm, én is csókolóztam vele, nade nem kétlépésenként... emberek, sajnálom ha most valakit megbántok, de ez engem kb. annyira idegesít, mintha valaki akkor akarna velem elmerülni egy filozófiai beszélgetésben, amikor pisálok! Mindenesetre határozottan érzem, hogy én piszokmód nem kellenék oda. Akkor sem, ha az illetékes pár(ok) minden egyes tagja kedvel engem, és örül a jelenlétemnek.
Szóval senki ne bántódjon meg, de kizárt dolog, hogy akárhova elmenjek tartani a gyertyát mostantól. Szeressétek egymást, csókolózzatok, tapogassátok egymást, komolyan egyetértek vele. Ez most nem irónia. Örülök, hogy megtaláltátok álmaitok párját. Csak ehez ne kelljen már nekem is aszisztálnom!
Persze ez nem azt jelenti, hogy ha valaki hozza valahova a pasiját/csaját, én nem leszek ott... ha Ádám elvtársam elhozza élete párját, azzal soha nem volt gondom. Ők elvoltak, én dumáltam valaki mással, sokan voltunk, je. Teljesen jó. De amikor vagyunk hárman vagy öten, és a páratlan tényező én vagyok... na nem! Ezt nem!
Ne haragudjatok, nem személy ellen szól, nem személyek ellen szól, de én ezt nem tudom elviselni.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr701195130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.06.19. 11:31:45

Na, csökkentettem az oldalankénti bejegyzést, így kiütöttem az animeconos írásom, lehet újra olvasni!

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.06.21. 13:35:43

Sejtettem, hogy ti ketten fogtok rá reagálni, de ez a bejegyzés nem csak kettőtöknek szól.
Remélem nem lett belőle se félreértés, se sértődés.

Lázas bogos moly 2009.06.21. 18:09:20

Magyarán ne értsük félre, hiszen nem CSAK ránk vonatkozik, és ne is sértődjünk meg... ha dióhéjban kellene összefoglalni ezt a bejegyzést, így hangozna: 'Senki ne haragudjon meg rám (vagyis mosom kezeimet), de vagy a barátnőd/barátod vagy én! Találkozhatunk sok ember között véletlenül, de privátban soha.' Nos. Én erre írtam, hogy hajrá. Nem sértődtem meg, tudomásul vettem, megértettem az értékrendedet, és remélem, hogy egyszer megtapasztalod fordítva ezt a dolgot, mert az empirizmus a lelke mindennek. Úgy talán majd megérted a reagálásomat.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.06.21. 18:46:58

@Lázas bogos moly:
Hé, hé, hé, nyugalom! Komolyan olyannak ismersz, aki választás elé állít?
Legalább a logikámat ne vond kétségbe: szerinted látnék én arra reális esélyt, hogy valaki a párja helyet engem válasszon? Ennél szerintem okosabbnak ismersz, nem? Tudhatod, sose megyek bele olyan harcba, amit nem nyerhetek meg!
Félreértettél! Hiszen írtam példát arra is, amikor nem zavar, ha valaki a barátnőjével van! Sőt, több az ilyen példa. Pl. azt is tudod, hogy én keményen szóvá szoktam tenni, ha valami nem tetszik! Hidd el, lebasztalak volna, ha úgy érzem. Nem te, vagy Stiegliz, vagy akárki váltottátok ki az írásomat, hanem többen. És nem is most kezdődött, hanem évekkel ezelőtt.
Nézd, sose voltam nőfaló, nem volt sok barátnőm, de aki volt, azzal én is smaciztam. Sokat. Aztán volt, akinek nem jött be a dolog velem, de ez más kérdés. Viszont társaságba visszafogtuk magunkat.
Megint más egy házibuli, ahol mindenki azt csinál, amit akar, mert ezerfelé mehet az ember, mindig lesz társasága. Megint más egy beszélgetés ugye.
Engedtessék meg nekem, de ha észrevetted, én mindig elfordulok, ha mások előttem csókolóznak, mert én is utálom, ha közbe néznek, és magamból indulok ki. Sajnálom, ha most megbántottam akárkit is, de én ilyen helyzetbe annyira kellemetlennek érzem, hogy ott vagyok +1 főnek...

Lázas bogos moly 2009.06.21. 20:12:52

@Xinaf: A továbbiakat szeintem privátban, a blog nem erre való.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2009.06.21. 20:31:04

na ezzel a poszttal mélységesen egyetértek.

Stiegliz 2009.06.21. 23:10:50

Borzavár neves történetjének krónikása ·

Közöd????


Bogos Moly : véleményem szerint abban amit Xinaf mond, van némi igazság, elsőnek nekem is szarul esett, de belegondolva. talán jogos. főleg ezt nekünk kéne tudni! !!!!

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.06.21. 23:13:49

@Stiegliz:
Örülök, hogy egyetértesz, de ahogy Borzavár neves történetjének krónikásának is írtam: a moderátorkodást bízzátok rám!
Elnézést, ha megbántottalak.

Stiegliz 2009.06.21. 23:20:21

véleményem szerint ehhez semmi köze, és ezt tudtára is adtam, ha van. akkor azt írja, és készségesen elnézést kérek tőle.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.06.21. 23:23:50

@Stiegliz: Akkor most moderátorként kérlek, hogy az igazságosztó szerepét bízd rám!
Ezen a blogon 1 bejegyzés kivételével akármelyikhez hozzászólhat akárki akármit. Itt szólásszabadság van.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2009.06.22. 11:27:22

@Stiegliz: nem ehhez a konkrét helyzethez szóltam hozzá hanem a szituációhoz általában. te meg lázas bogos moly meg xinaf külön kis problémájához tényleg nincs semmi közöm, és annyira nem is izgat

mezeinewsee 2009.06.22. 16:55:23

Aki volt már valaha gyertyatartó, az tudja, milyen gáz ez a szitu, amit Xinaf vázolt. Aki magára veszi, az inkább pirulhat (én is voltam szerelmes, én is smároltam a párommal, de soha nem úgy, hogy elhívok egy barátot, közben smárolok, ő meg nézze).
süti beállítások módosítása