Utolsó kommentek

Nincs kedvem blogolni

2010.08.20. 12:19 | Xinaf | 2 komment

Címkék: filozófia

Ez a mai bejegyzés arról fog szólni, hogy nincs kedvem írni semmiről.
Igazából ezt a kis szösszenetet azért hegesztem ide, mert tudom (és igen megtisztelőnek érzem), hogy néhány olvasóm már-már fanatikusan várják az új írásaimat, és az mégse lenne szép dolog, hogy szarok a fejükre. De hogy valami értelmes dolog is kerekedjen belőle, írok inkább pár sort magáról a blogolásról.

Az egész 2007. Május 13.-án kezdődött, legalábbis nálam. Mindezért felelős Tomcat blogja. Regisztráltam, és elkezdtem irogatni. Hittem még akkor, hogy minden nap születik majd egy bejegyzésem. Ez persze nem valósult meg.
Na szóval, nálam úgy működik ez az egész internetes napló téma, hogy ér valami olyan inger, amit "papírra" (monitorra) kell vessek. Ezeknek több típusa van:

Előre elhatározott szándék
Ez nagyon ritka, de fordul elő. Kitalálom, hogy én fogok írni erről vagy erről, esetleg másról. Ilyen témák születtek ilyenkor, mint az abortusz, a holokauszt tagadás, stb. Ezek a legnagyobb port kavaró írásaim általában. (Nem mindig.)

Aktuális gondolataim
Néha rámtőr, hogy valami nagyon mélyen filozófikus dolgon merengek. Minek élünk egyáltalán és társai. Nah, ha ez a hangulat a számítógép elött ülve kap el, akkor születhet belőle bejegyzés. Példa erre a halálról vagy a hazaszeretetről szóló írásom is.

Személyes történés, titokzatosan
Mióta elég nagy az olvasottságom, nem mindent írhatok le, ami velem történik. Erre kismillió példa van, lásd ezt vagy ezt.

Video a neten
Erre is akad példa. Általában vagy zenehallgatás közben tőr fel bennem a vágy, hogy ezt mindenkinek hallania kell, vagy valami poén oldalon találok valami beteg videót. Mindkét fajátra egy példa: a cipős lány és egy kis zene.

Érdekességek
Oh, ezek általában olyan, neten is megtalálható dolgok, amire szintén véletlen akadok rá. Van itt elgondolkodtató, szomorú, vicces... hiszen a régi olvasók közül ki ne emlékezne a HARRRRR bejegyzésre, vagy Emese levelére?

Csakazértis blogolás
Ez akkor van, ha már én érzem kínosnak, hogy régen írtam. Akkor ha bele dölgök is, írok valamit, vagy legaláb publikálok egy verset, egy cikk részletet, valamit. Ilyen ez a jelenlegi bejegyzésem, de mondhatnám a világ legjobb írását, vagy akár ezt a szép verset is.

Kritika
Sok mindent kritizálok, de most kimondottan a filmkritikáimra gondoltam. Ez akkor fordul elő, ha látok egy filmet, és vagy nagyon tetszik, vagy nagyon nem. Elméletileg a közeljöbőben várható egy ilyen, majd meglátjuk lesz-e kedvem megírni... Remek példa a Terminátor IV. című borzalom, vagy a kiváló Alien vs Predator 2.

Biztos van még sok szempont, de nekem egyelőre ezek jutottak eszembe. Jó csemegézést és nosztalgiázást, kedves olvasók!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr692235104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsi bogár 2010.08.20. 12:37:58

Pont ebben a passzban vagyok!!! Talán így nem is voltam!...Ez van!
Gondoskodtak róla...
De ünnepeljünk... majd este, talán. :)

Hilts 2010.08.21. 14:13:30

Akkor ,,Predators" kritikát ne is várjak?:D
süti beállítások módosítása