Utolsó kommentek

Xinaf 2010-es kronológiája.

2010.12.31. 00:06 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: hétköznapok élménybeszámoló

Nézzük, mi történt szeretett bloggerünkkel, Xinaffal az elmúlt egy évben? Természetesen nem törekszem részletes leírásra, csak a fontosabb pontokat jegyzem le, a blogom alapján.

JANUÁR
- Jó szilveszter után, viszonylag jó hónap. Semmi extrát nem tudnék kiemelni.

FEBRUÁR
- Nagyon megvisel a szakdolgozat konzultációm. Ezt azért merem leírni, mert itt kezdődik el bennem egy folyamat, ami a kereszténységemet az ortodoxia felé tereli majd, sokkal később.

- Elkezdődik bennem valami, amit innentől a Nagy Szerelemként fogok emlegetni. Ekkor ezt még magamnak sem vallottam be.

MÁRCIUS
- Nagyanyám halála. A hozzá írt búcsút, amit csak a túlvilágon olvashat, ti megtehetitek ITT.

- A Nagy Szerelem nyíltá válik, és szerves részét képezi még nagyon sokáig az életemnek. Ekkor írtam egy bejegyzést, amit nem publikáltam soha. Egy részlet belőle:
"Bolondéria, de megkavartál... túlságosan is. Nem poénkodtam, hogy elvennélek feleségül. És most félhetek, hogy nem működik a... mi is? Mi ez egyáltalán? Szerelem? Szeretők vagyunk? Vagy csak akkora szól? Hiányzom? Te hiányzol. Akarsz még? Én akarlak. Tudnál velem lakni? És tudnék veled. El tudsz képzelni a gyerekeid apjának? Én el tudlak képzelni az anyjuknak."

ÁPRILIS
- A Nagypéntek és a Húsvét időszaka. Általánosan nehéz hónap, sok lelki szenvedéssel, és fogcsikorgatva elmondott imával. Egyre inkább haladok afelé a lelki irányzat felé, amit most élek, pedig még nem is tudok róla szinte semmit.

MÁJUS
- A hónap egy hatalmas koncerttel indít.

- Majdnem meghaltam.

- Leteszem a nyelvvizsgát.

- Aktív hónap volt, de a közhangulatom bizonyos dolgok miatt álandóan rossz, kialakul egy alvászavar is. Természetesen a fő ok a Nagy Szerelem, és az, hogy nem alakulnak jól a dolgok. Gyakorlatilag elmerültem a saját depressziómban, és foggal-körömmel harcolta minden pozitív gondolatért, amiket erőszakkal bár, de folyamatosan hangoztattam.

JÚNIUS
- Kijárom a Szókratészt, és újságíró lettem.

- Nagyon dúrva vírust kap a gépem.

- Megvisel egy kis konfliktus az utcán.

- A lelki életem egyik mélypontja, masszívan a mélyén voltam, és szinte csak a testtel törődtem.

JÚLIUS
- Cserkésztábor, ahol tanultam valami nagyon fontosat.

- A Nagy Szerelem elkezdi lassú haláltusáját. (Ez látszik is rajtam.)

- Nagyon rossz  hónap, de már elkezdődik az elhatározás, hogy ezen változtatok.

- Megismerkedek két, nekem nagyon fontos emberrel, az egyikükből később a lelkiatyám lesz, és ez végérvényesen elindít az ortodoxia útján. (Kiss László atya.)

AUGUSZTUS
- Rengeteg rossz dolog történt. A Nagy Szerelem halad a szakadék felé, komoly konfliktus egy jóbaráttal, teljes lelki csőd.

- Ami jó: voltam egy zarándoklaton, ami gyökeresen megváltoztatja az életem.

- Tudatosan rátérek az ortodoxiára, és otthagyom a Rózsák terét, legalábbis a szertartásokat. 

SZEPTEMBER
- A Nagy Szerelem folytatja csendes haldoklását, és még egy utolsó próbálkozást tesz, de belebukik.

- Kiírom magamból az összes fájdalmat egy verszerűségben. Ez úgy tisztít meg lelkileg, mint egy méreghajtó tea tenné, testileg. Sikerül kimásznom a hónapokon át tartó mélydepresszióból.

OKTÓBER
- Nagy igazságot írtam le, direkt lányoknak.

- Leközöltem addigi legsikeresebb írásaimat.

-Leírtam, milyen az álmaim nője, amihez most is tartom magam!

NOVEMBER
- A Nagy Szerelem halála.

- Elkezdődik a szervezése a Második Blogtalálkozónak, ami valószínüleg január 15.-én lesz, szombaton, ha megfelel. Majd lesz külön bejegyzése.

- Sikerül találnom munkát!

DECEMBER
- Talán életet mentettem egy ismerőssel...

- Mikuláskodtam.

- A Nagy Szerelmet eltemetik, emléke örökké bennünk él.

- Megérkezik a Pártus-Jézus elmélet a blogomra, a vita még ebben a pillanatban is él.

Eseménydús év volt. Sokat tanultam, ez talán kétségtelen. Azt mondom, nem baj, hogy így alakult, de ha lehet, a jövő évi legyen kicsit kevésbé stresszes...
Tudom, még nincs vége az évnek, de én idén már nem fogok blogolni. Minden olvasómnak

Boldog Új Évet Kívánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr62549598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása